1992 Simpson-Ferrari V12 GTR. Naudotų automobilių aukciono laikrodis. – Tinklaraštyje rašome bet kokį automobilį

Simpson-Ferrari-V12-GTR.jpg


Šis 1992 m. Simpson-Ferrari V12 GTR bus Silverstone festivalio „Iconic Auctioneers“ aukcione.

Harry Whale, „Iconic Auctioneers“ automobilių specialistas, įsigijęs automobilį, sakė taip:

Gimęs iš tvirtų santykių tarp JK įsikūrusio „Simpson Motorsport“ ir „Ferrari“ gamyklos 1990-aisiais / 2000-ųjų pradžioje, automobilis yra gerai ištirtame Keitho Bluemelio straipsnyje.Ferrari F40: išsamus žvilgsnis į vieną didžiausių ir labiausiai gerbiamų Ferrari automobilių“. Cituojame keletą pastraipų, paimtų iš 123 puslapio, ir kai kuriuos asmeninius Stefano Sebastiani prisiminimus, paaiškinančius automobilio istoriją ir kaip jis atsirado.

JK Simpson Motorsport 2001 m. klientui Stefano Sebastiani iš esmės pakeitė važiuoklės kubilą. Šis projektas turi įdomią istoriją, prasidėjusį nuo 1993 m., kai Simpson Motorsport važiavo Stefano Sebastiani jo Ferrari 348 LM, važiuoklė 95450, ištvermės lenktynėse 1993 m. ir 1995 m., įskaitant du Le Mano 24 valandų lenktynes ​​1993 ir 1994 m. Lenktynėse su 348 LM Simpsonas ir Sebastiani užmezgė tvirtus santykius su ponu Felisa iš Ferrari gamyklos ir būtų neprotinga sakyti, kad tai tikriausiai lėmė. Michelotto pagamintų 348 Competizione ir 348 GTC/LM modelių gamybai 1994 m.

Stefano Sebastiani turėjo labai tvirtus lenktyninius ryšius su Robinu Simpsonu Smithu nuo devintojo dešimtmečio pradžios, kai iš Italijos persikėlė į Angliją. Robinas važiavo ir vairavo Sebastianį savo buvusį „Randaccio“ Chevron B36, „Simpson Group 6 Cosworth“, 81/7 kovo 81/7 buvusį Danny Sullivaną ir Teo Fabi, 348 LM ir galiausiai Simpson Ferrari F40 V12.

Galimybė sukurti Simpson-Ferrari V12 atsirado Robinui ir Stefano po to, kai Sebastiani buvo pasiūlyta originali F40 važiuoklė iš Maranello.

Tai buvo finansiškai labai brangi operacija, tačiau Sebastianui pavyko tai padaryti ir per draugiškus darbo santykius su Robinu Smithu iš Simpsonų jie sukūrė unikalų lenktyninį automobilį, tačiau užuot sekę standartinio automobilio V8 dviejų turbinų maršrutą, jie sumontuotas normaliai įsiurbiamo tipo F133 V12 Ferrari 550 Maranello variklis, sujungtas su Hewland transmisija. Be šio nukrypimo nuo originalaus dizaino, projekte, be kita ko, buvo gerokai palengvintas F40 GTE stiliaus kėbulas, pilnas FIA riedėjimo narvas, 11 colių pločio x 18 colių skersmens priekiniai ratai, 12,5 pločio x 18 colių skersmens galiniai ratai ir pagal užsakymą pagaminta pakaba. Automobilis buvo toliau atnaujintas 2005 m., sumontavus Hewland NLT šešių greičių sekvencinę pavarų dėžę.

Jo orientacinė kaina yra nuo 500 00 iki 600 000 GBP.

Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite toliau pateiktą nuorodą.

Galvojate apie naudoto automobilio pirkimą? Užtikrinkite ramybę su išsamia HPI automobilio istorijos patikra.

Patikrinkite JK geriausio naudoto automobilio garantiją.

Norėdami gauti daugiau informacijos, spustelėkite nuorodą.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -