„HGV Daily Walkaround Check“ vadovas
Kai esate atsakingas už HGV, turite įsitikinti, kad jis yra tinkamai dirbantis, kad išlaikytumėte save ir visus kitus kelyje kuo saugesnius. Tai reiškia, kad prieš įlipdami į transporto priemonę, būtina atlikti patikrinimą, kad įsitikintumėte, jog ji tinka tikslui. Tai gali leisti jums išlaikyti bet kokius defektus, įsitikinti, kad transporto priemonė veikia efektyviai ir sutaupyti gyvybių.
Šiame straipsnyje „Fleet Ex“ apžvelgia, kas turėtų būti įtraukta į kasdienę transporto priemonę, patikrinkite, kaip turėtumėte ją atlikti ir kokie yra jūsų teisiniai reikalavimai.
Ar teisinis reikalavimas atlikti kasdienius HGV čekius?
DVSA reikalauja, kad visi HGV būtų tikrinami kasdien. DVSA turi galią apžiūrėti transporto priemones ir patikrinti, ar nėra saugos trūkumų kelkraštyje, ir jei jie mano, kad prieš pradėdami ką nors praleidote, jie gali paprašyti jūsų čekių įrašų.
Prieš važiuodami, turite atlikti patikrinimą kiekvieną savo transporto priemonės, įskaitant priekabą, dieną, taip pat esate atsakingi už transporto priemonės būklės stebėjimą aptarnavimo metu.
Jei transporto priemonę per dieną važiuos daugiau nei vienas vairuotojas, kiekvienas iš jų turi ją patikrinti prieš pradėdamas, kad užtikrintų maksimalų saugumą visiems dalyvaujantiems. Todėl labai svarbu žinoti, kas turėtų būti įtraukta į kasdienį HGV patikrinimą.
Transporto priemonės išorės patikrinimai
Turėsite įsitikinti, kad patikrinsite visus savo HGV išorės aspektus. Tai turėtų prasidėti užtikrinant, kad visi jūsų žibintai ir indikatoriai veiktų teisingai, kad lęšiai būtų gerai pritaikyti ir švarūs, ir kad jie yra teisinga spalva. Taip pat turėtumėte pasinaudoti proga pažvelgti į akumuliatorių, kad įsitikintumėte, jog ji yra saugi, geros būklės ir nenuilti, ir ar degalų dangtelis yra įmontuotas.
Įjungus variklį, turėtumėte ieškoti po transporto priemone, kad pastebėtumėte visus degalų ar alyvos nutekėjimo požymius. Svarbu atkreipti dėmesį į bet kokius per didelius išmetamųjų dujų dūmus ir kad turite pakankamai „adBlue“. Pažvelkite į transporto priemonės kūną ir sparnus ir įsitikinkite, kad tvirtinimai veikia, taip pat tikrina, ar durys, kūno plokštės, nusileidimo kojos, šoniniai apsaugai ir užpakaliniai sargybiniai yra visiškai pritvirtinti ir gerai pritvirtinti.
Taip pat turėtumėte apžiūrėti kiekvieną padangą, kad įsitikintumėte, jog ji yra saugi, pripūsta, be pažeidimo, o protektoriaus gylis yra mažiausiai 1 mm. Purškimo slopinimo atvartai turėtų būti pritvirtinti, jei to reikia, ir juose nėra pažeidimų ir užsikimšimo. Taip pat turėsite įvertinti kiekvieną elektrinį ryšį, kad įsitikintumėte, jog bet koks matomas laidas yra izoliuotas ir mažai tikėtina, kad sugautų ką nors.
Kai pradedate krauti transporto priemonę, turite užtikrinti, kad būtų naudojama tinkama saugios pakrovimo sistemos rūšis, kad ji neketintų judėti per tranzitą ir tapti nevaržomas. Taip pat reikia patikrinti sukabinimo apsaugą, saugant pritvirtinimą prie bet kurios priekabos, esančios penktame ratu arba sukabinime, o antrinis užraktas yra tinkamoje padėtyje.
Prieš užpildydami čekį, turėtumėte pažiūrėti į atšvaitus, ženklus ir įspėjamosiomis plokštelėmis, taip pat į numerio ženklą, kad įsitikintumėte, jog jie visi yra aiškiai matomi, saugūs ir švarūs.
Tikrinimas interjere
Tikrinti transporto priemonės vidų yra toks pat svarbus kaip ir išorė. Turėtumėte įsitikinti, kad pažvelgiate į veidrodžius, kad patikrintumėte, ar jie yra tinkamoje vietoje, ir be jokios žalos, kad vaizdas jokiu būdu nėra užtemdytas ir kad jie yra tvirtai pritvirtinti. Taip pat turėsite patikrinti priekinio stiklo, ar nėra įtrūkimų, įbrėžimų, spalvos pasikeitimo ar pernelyg didelio atspalvio.
Tai taip pat yra taškas, kai turėtumėte patikrinti, ar priekinio stiklo valytuvai ir poveržlė veikia teisingai, o jei trūksta valytuvų, pažeistų ar dėvimi, tada turite apie tai pranešti. Labai svarbu, kad visi vairuotojai turėtų aiškų vaizdą iš priekio be jokių kliūčių valymo vietų valymo srityje.
Prietaisų skydelyje taip pat reikia patikrinti, ar nėra jokių įspėjamųjų žibintų ar matuoklių, kad būtų užtikrinta, jog jie veikia ir ar jie rodo problemą. Taip pat turėtumėte įsitikinti, kad vairo kolonėlėje nėra per didelio pakėlimo ar judesio ir ratas tinkamai juda be jokio užstrigimo. Taip pat turėtumėte užtikrinti, kad veiktų vairo pagalba pagalba, o transporto priemonės ragą lengva pasiekti ir tinkamai veikti.
Taip pat turėtumėte įsitikinti, kad prieš dvigubai tikrindami, kad saugos diržas, ant transporto priemonės aukščio žymeklio, esančio kabinos viduje, rodomas teisingas aukštis, nepadarys jokių pažeidimų požymių ir yra pritvirtintas, kai jį prijungta ir lengvai traukiami.
Dienos čekių įrašai
Turėtumėte įsitikinti, kad yra jūsų kasdienių patikrinimų įrašas. Jame turėtų būti kontrolinis sąrašas, į kurį reikia žiūrėti, kad galėtumėte pridėti datą, laiką ir parašą, kad parodytumėte, kada tai buvo baigta. Jei pastebėjote kokių nors trūkumų, tuomet turėtumėte nedelsdami pranešti jiems savo vadybininkui ir įrašyti tai, ką pastebite ir kam apie tai pranešėte.
Į bet kokius trūkumus turėtų būti įtraukta transporto priemonės registracijos data, išsami informacija apie defektus, jų įvertinimą, ar jie yra pavojingi, ar ne, jūsų vardas, kam buvo pranešta apie trūkumą, kokie ištaisymo darbai įvyko ir kada tai buvo baigta.
Nedideli defektai ne visada reiškia, kad transporto priemonė yra nesaugi, tačiau viskas, kas reikšminga gali būti neveikianti. Taip pat turite saugoti įrašą apie viską, kas paaiškėja kelionės metu. Šie įrašai turi būti saugomi ir turėtų būti prieinami mažiausiai 15 mėnesių.
Kasdienis pasivaikščiojimo patikrinimas turėtų užtrukti ne ilgiau kaip 15 minučių, kad įsitikintumėte, jog jūsų transporto priemonė yra saugi ir suderinta. Net judriausiais laikais šie patikrinimai yra būtini visiems kelyje saugumui.