Hibridinių automobilių evoliucija | Vairavimas
Pastaraisiais metais vis labiau populiarėjant, nesunkiai galite supainioti, kad hibridiniai automobiliai yra viena iš naujausių modernių dalykų, pasirodžiusių mūsų keliuose! Kai automobiliai, tokie kaip Toyota Prius, naudojami populiariojoje kultūroje, gali nustebinti sužinoję, kaip ilgai išradėjai tyrinėjo hibridinių automobilių idėją. Mes žiūrime į hibridinių transporto priemonių evoliuciją.
1830-ieji – Robertas Andersonas pastatė pirmąjį elektromobilį
Pirmoji elektrinė transporto priemonė buvo pagaminta ir pristatyta 1832–1839 m. Skirtingai nuo kitų transporto priemonių tuo metu, Andersono išradimas nebuvo varomas tiesiogine arklio galia. Vietoj to šis keturratis elektrinis vežimėlis sujungė variklį prie neįkraunamų maitinimo elementų.
1901- Ferdinandas Porsche sukūrė pirmąjį hibridinį automobilį
Vokiečių automobilių inovatorius 1901 m. sukūrė pirmąjį pasaulyje hibridinį automobilį. Išradėjo vardu pavadintas hibridas Lorde-Porches Mixet sujungė vidaus degimo variklį su elektros varikliais, esančiais ratų stebulėse.
1913 – benzininių automobilių perėmimas
Automobilių pramonėje užvaldo ir dominuoja benzininiai savaime užvedantys automobiliai, o elektrinių ir garu varomų automobilių pardavimas šiuo laikotarpiu mažėja. Dėl šio sumažėjimo hibridinės inovacijos mažėja 50 metų.
1969 – atvažiuoja įkraunamas automobilis
60-ųjų pabaigoje „General Motors“ pristatė keletą hibridinių automobilių. Pirmoji atskleista transporto priemonė buvo GM priemiestinis automobilis XP512h, kuriame naudojama benzininė / elektrinė pavara. Tada bendrovė ėmėsi naujo dizaino ir 1969 m. pristatė XP-883 su dviejų cilindrų varikliu ir kištuku, kuris tilpo į standartinį sieninį lizdą. Elektra varomas iki 16 km, po to dujinis variklis perimtų.
1990 – NiMH baterijos įkrauna rinką
1967 metais pradėtos kurti nikelio-metalo hidrido įkraunamos baterijos. Šimtų didelio galingumo įkrovimo-iškrovimo ciklų elementai. Jungtinių Valstijų pažangių baterijų konsorciumui (USABC) investavus į akumuliatorių 90 milijonų dolerių, ši technologija vėliau buvo patobulinta devintajame dešimtmetyje, o 90-aisiais ji buvo naudojama elektriniuose ir hibridiniuose automobiliuose.
Moderni diena
Ne taip seniai hibridai buvo ekologiškų mokyklinių mamų, žmonių, gyvenančių ar dirbančių pagal Londono spūsčių mokestį, ir taksi vairuotojų, norinčių sutaupyti šiek tiek pinigų degalams, rezervas.
Tačiau rinkoje didėjant hibridų skaičiui, jie vis dažniau tampa įprasta alternatyva įprastiems benzininiams ir dyzeliniams modeliams. Hibridas atsisako praktiško įvaizdžio ir pamažu tampa nauju šauniu vaiku, o tokiems Mercedes, Mitsubishi ir BMW gamintojams išleidžiant novatoriškus modelius, hibridinių transporto priemonių evoliucija yra skirta nuolat laužyti ribas.