Hyundai Ioniq 5 apžvalga | Vairavimas
„Hyundai“ kartu su antriniu prekės ženklu „Kia“ jau išgarsėjo elektromobilių rinkoje, o „Ioniq 5“ yra aiškus ketinimas žengti žingsnį į priekį stengiantis įveikti kai kuriuos aukščiausios klasės konkurentus. Konkurencingos kainos, puikių integruotų technologijų paketas ir labai praktiškas viso įkrovimo asortimentas Ioniq 5 yra šeimyninis hečbekas, pasižymintis daugybe stiliaus ir patiks daugeliui pirkėjų.
Apžvalga
„Ioniq 5“ yra tam tikras „Hyundai“ nukrypimas nuo daugelio dizaino kalbų ir architektūros, kurią jie naudoja hibridiniuose ir elektriniuose modeliuose. Viena vertus, tai pirmasis „Hyundai“ pasiūlymas, kuriame pasinaudota naujais Elektrinė pasaulinė modulinė platforma arba E-GMP, kuri turėtų būti kitos Hyundai elektromobilių eros statybiniai blokai.
Galia
Kalbant apie galią, „Ioniq 5“ yra dviejų skonių – 168 AG variklis, maitinamas 58 kWh akumuliatoriaus, arba 214 AG su 73 kWh baterija. Abi šios parinktys yra sumontuotos gale, tačiau jei tikrai norite išstumti valtį, galite pasirinkti aukščiausios kokybės modelį su 73 kWh akumuliatoriumi ir dviem varikliais – priekyje ir gale – iš viso 301 AG. Tai reiškia, kad 0–62 mylių per valandą greitis yra 8,5 sekundės ir 238 mylių atstumas pagal pradinio lygio specifikacijas, o kitą žingsnį įveikę 280 mylių su visu įkrovimu, o 0–62 mylių per valandą greitis – 7,4 sekundės. Jei pasirinksite aukščiausią specifikaciją, prarasite šiek tiek atstumą – maždaug 267 mylias, bet žymiai sumažinsite šį 0–62 mylių per valandą laiką iki 5,2 sekundės.
Žinoma, joks automobilis nėra tobulas visoms situacijoms, o „Ioniq 5“ niekuo nesiskiria. Jei norite keliauti stilingai ir patogiai, „Ioniq 5“ jūsų nenuvils. Tačiau jei įprastai važiuojate daug vingiuotų kaimo kelių, pradinio lygio pasiūlymo gali pritrūkti.
Dizainas
„Ioniq 5“ puikiai atpažįstamas kaip „Hyundai“, nors ir su daug futuristinių posūkių. Tariamai įkvėptas Hyundai Pony – populiaraus aštuntojo dešimtmečio modelio – transporto priemonės išorė pasižymi daugybe unikalių detalių, dėl kurių ji išsiskiria iš minios, įskaitant žėrintį priekinį skydelį ir įdomų linijų naudojimą, dėl kurių automobilis atrodo įspūdingai. išorėje mažesnis nei yra.
Viduje „Ioniq 5“ atrodo nebent mažas. Erdvus interjeras kupinas prabangos ir aukštųjų technologijų prietaisų. Nepaisant visko, kas yra automobilyje, salono dizainas vis dar atrodo švarus, o tai daugiausia padėjo dideli ekranai vietoj tradicinio prietaisų skydelio, leidžiantys Hyundai pašalinti daugumą įprastų prietaisų skydelio netvarkų. Viena mažiau nei įspūdinga vieta yra bagažinė, kurios talpa yra labai kukli 527 litrai. Vis dėlto tai toli gražu nėra maža, o elektra varomų transporto priemonių bagažinės erdvė nėra vienintelė „Ioniq 5“ problema.
Įkrovimas
Viena iš išskirtinių Ioniq 5 savybių yra jo įkrovimo galimybė. Naujoji E-GMP technologija gali palaiko 400V ir 800V įkrovimą, ir visa tai nereikia pirkti adapterių. „Hyundai“ yra pirmasis, kuris gali pasigirti tokia technologija, todėl neturėtų stebinti, kad jie ją užpatentavo.
Ioniq 5 galima įkrauti nuo 10% iki 80% per šiek tiek mažiau nei 20 minučių (18, pagal „Hyundai“), kai prijungtas prie 350 kW įkroviklio. Jei negalite tiek laukti, galite prijungti tik penkias minutes ir gauti 100 km sulčių!
Dar viena puiki savybė yra V2L – pakrauti transporto priemonė – funkcija, kuri suteikia galimybę naudoti savo automobilį kaip milžinišką mobiliojo telefono bateriją, kurią galite prijungti prie bet kurio buitinio prietaiso!
Išvados
„Ioniq 5“ yra puikus stiliaus, našumo ir novatoriškų naujų technologijų derinys už kainą, dėl kurios kai kurie „Hyundai“ aukščiausios klasės konkurentai turėtų nerimauti, nes tikrai nėra jokios priežasties mokėti daugiau už „Audi Q4 e“. -Tron dabar!