Ko dyzeliniai sunkvežimiai mus moko apie ADAS technologijos pritaikymą vartotojams

2022-Chevrolet-Silverado-3500-HD-e1683672823252.jpg


Redaktoriaus pastaba: ADAS yra trumpinys, reiškiantis „pažangias vairuotojo pagalbos sistemas“, skėtinį terminą, apibūdinantį daugybę aktyvių saugos funkcijų. Šiai kategorijai priklauso prisitaikanti pastovaus greičio palaikymo sistema, įspėjimas apie nukrypimą nuo eismo juostos, aklųjų zonų stebėjimas ir kitos panašios funkcijos. Vartotojų nuomonė apie ADAS funkcijas yra nevienareikšmė; kai kurie teigia, kad jie yra naudingi ir mažina vairavimo įtampą, o kiti mano, kad jie erzina ir yra invaziniai. Šis straipsnis iš pradžių pasirodė „AutoVision News“., seserinis „Automoblog“ leidinys. Toliau pateiktas turinys yra iš an „AutoSens Detroit 2024“. pristatymas, skatinantis pramonės specialistus visada žiūrėti į dalykus vartotojo akimis.


Išcentriniai švytuokliniai vibracijos slopintuvai, šlyties tipo kėbulo laikikliai ir dyzeliniai išmetimo stabdžiai sieja ypatingus santykius. Konkretūs pagrindiniai komponentai, tokie kaip šie, veikia kartu, kad pasiektų bendrą transporto priemonės tikslą, nesvarbu, ar tai būtų efektyvumas, patogumas, saugumas ar našumas. Autonominio vairavimo pasaulyje tai vadiname jutiklių sinteze. Mechaniniai komponentai turi savo sintezę ir atlieka esminį vaidmenį „sinchronizuojant“ su naujausiomis ADAS funkcijomis. Ypač sunkvežimiuose, geriausiai parduodamuose automobiliuose Jungtinėse Valstijose

Čia pateikti pavyzdžiai įkvėpti mano darbo specialisto Chevrolet nacionalinėje sunkvežimių komandoje, kai keliavau po JAV atstovauti prekės ženklui NASCAR ir IndyCar lenktynėse, Nacionaliniame Rodeo finale Las Vegase, Luke'o Bryano koncertinėse kelionėse ir dešimtyse valstijų. mugėse, parodose ir parodose. Dirbdamas šias pareigas „Chevrolet“, buvau atvykęs „AutoSens“ bendruomenė pirmą kartą. Ir kažkur pakeliui šie stebėjimai pradėjo sklisti.

Nuopelnų ženklai ir pavasario mišios

2016 m. pirmą kartą vidutinio dydžio „Chevy Colorado“ buvo galima įsigyti su 2,8 litro „Duramax“ turbodyzeliniu varikliu. Keturių cilindrų variklis pagamino milžinišką 369 lb-ft. sukimo momentą (500 Nm) esant 2 000 aps./min., padidindamas Kolorado maksimalią vilkimo, naudingosios apkrovos ir GVWR pajėgumus. Nors 2015 metais Colorado grįžo į rinką su 3,6 litro V6, sunkvežimio architektūra buvo sukurta iš anksto, kad būtų palaikoma dyzelinė jėgos pavara.

Tuo metu mažo dyzelino idėja naujai pertvarkytame Kolorado valstijoje buvo hitas. „Chevrolet“ jau užsitarnavo savo nuopelnų ženklelius tarp klientų ir gerbėjų su ilgai veikiančiu „Duramax“ dyzelinu savo HD modeliuose. Dabar vidutinio dydžio Koloradas turėjo galimybę ant gaubto dėvėti Duramax skydą, pavyzdžiui, raumeningą 2500 ir 3500.

Skirtingai nuo Silverado HD 6,6 l Duramax, 2,8 litro I-4 gamykla buvo prijungta prie GM šešių greičių automatinės Hydra-Matic 6L50, palyginti su aukštai vertinama 2500 ir 3500 modelių Allison transmisija. Colorado Duramax unikalumas buvo Į sukimo momento keitiklį integruotas išcentrinis švytuoklinis vibracijos absorberis (CPVA) – pirmą kartą GM panaudojo tokią konstrukciją.

CPVA yra sugeriantis amortizatorius su antrinių spyruoklių masių rinkiniu, kuris, įjungtas, panaikina sukimo virpesius, todėl keleiviai yra mažiau linkę jas jausti. Šios spyruoklių masės vibruoja priešinga variklio sukimo virpesių kryptimi, subalansuodamos nepageidaujamą NVH (triukšmą, vibraciją ir atšiaurumą).

2016 Chevy Colorado Duramax po gaubtu.
2,8 litro Duramax skiriamieji bruožai yra ketaus cilindrų blokas, kaltinis plieninis alkūninis velenas ir švaistikliai bei alyvos grandinė su specialiu turbokompresoriaus tiekimu. Nuotrauka: Chevrolet.

Darbas Vieningai

Metaforiškai, jei rinkodara numatė, kad vartotojai suabejotų, ar Kolorado valstija „važiuoja kaip sunkvežimis“, CPVA buvo inžinierių atsakymas. Taip pat buvo ir prie rėmo prisukami šlyties stiliaus kėbulo laikikliai, tuo metu taip pat nauji. Šie standesni laikikliai priminė amortizatorius ir papildomai amortizavo tiek suspaudimo, tiek atšokimo metu, kad nuramintų „atšokimo“ jausmą kabinos viduje. Esant didesnei naudingajai apkrovai, Kolorado valstiją tapo maloniau vairuoti.

2,8 litro Duramax CPVA ir šlyties tipo kėbulo laikikliai veikė kartu su dyzeliniu išmetimo stabdžiu. Jei CPVA ir šlyties tipo kėbulo laikikliai buvo susiję su komfortu, dyzelinio išmetimo stabdžiai buvo susiję su kontrole ir pasitikėjimu. Funkcija naudoja kintamus turbokompresoriaus mentus, kad sukurtų priešslėgį variklyje ir sulėtintų sunkvežimį važiuojant statesniais nuokalniais tempiant priekabą. Dyzeliniai išmetimo stabdžiai sumažina stabdžių trinkelių susidėvėjimą ir neleidžia jausti „bėgimo nuo jūsų“ vilkimo metu. Jie taip pat labai šauniai skamba susižadėję!

CPVA, šlyties tipo kėbulo laikikliai ir dyzelinio išmetimo stabdys veikia kartu mechaninio sintezės metu, panašiai kaip autonominių transporto priemonių jutikliai, kai vartojame terminą „jutiklio suliejimas“. Iliustruoti šį mechaninį susiliejimą kelyje su „Chevy Truck Team“ visada buvo malonu, o vartotojai greitai to imdavo ir užduotų įžvalgių klausimų. Jei bus suteikta galimybė, vartotojai taip pat greitai supras jutiklių suliejimo paaiškinimą ir užduos panašius ir intuityvius tolesnius klausimus. Toks dialogas padeda pastatyti tiltą tarp ADAS ir autonomijos bei vartotojų pasitikėjimo.

ADAS ir sunkvežimiai: realaus pasaulio programos

ADAS paraiškos, susijusios su sunkvežimiais, yra įdomi tema po pažangios saugos skėčiu. Kadangi sunkvežimiai gali būti naudojami įvairiais atvejais, tiek verslo, tiek pramogų tikslais, tai atveria daug derlingos dirvos ADAS naujovėms, kurios gali įsitvirtinti kaip naudingos priemonės vartotojų sąmonėje.

Pavyzdžiui, adaptyvioji pastovaus greičio palaikymo, nukrypimo nuo eismo juostos ir aklųjų zonų stebėjimo sistemos gali būti sukalibruotos, kad būtų atsižvelgta į įvairaus dydžio priekabas – nuo ​​pramoginės žvejybos laivų iki komercinių penktaračių ar žąsies kaklelio. ADAS naujovės gali įspėti vairuotojus apie galimą kėliklio peilį, pavojingą įvykį staiga praradus sukibimą, kai priekaba už sunkvežimio pasisuka į L arba V formą. Išorinės kameros taikomųjų programų yra beveik begalės, kad būtų užtikrintas saugumas ir patogumas, kai prijungiama ir velkama priekaba (tai neapima vidaus stebėjimo kameroskuris gali įspėti mieguistą vairuotoją, kuris gali kelti didesnį pavojų kelių eismo saugumui su ilga, sunkia priekaba).

Atsižvelgiant į tai, kad sunkvežimiai yra geriausiai parduodami, neatsižvelgiant į gamintoją, yra didžiulė galimybė pranešti, kaip ADAS technologija ir mechaniniai (ir konstrukciniai) komponentai veikia kartu. Yra galimybė padėti vartotojams apsiprasti su naujausiomis ADAS naujovėmis (ty naujos technologijos) transporto priemonėje, kurią jie jau yra įpratę matyti (sunkvežimiai).

2023 m. Ford Super Duty.
Vidaus stebėjimo kameros gali įspėti mieguistą vairuotoją, kuris gali kelti didesnį pavojų eismo saugumui, kai vilkiama ilga, sunki priekaba. Nuotrauka: Ford Motor Company.

Patyriminės rinkodaros metodas

Hipotetiniame pokalbyje su vartotoju šia tema turbūt geriausia pradėti nuo sunkvežimio visiškai supakuoto, didelio tempimo stiprumo plieninio rėmo su integruotais skersiniais elementais, konstrukcijos, neleidžiančios jam susilenkti ir susisukti velkant (sumažina reiškinį, žinomą kaip „šuo vizginantis uodega“, kai priekaba slenka viena į kitą). Tais retais atvejais, kai nutinka tinkamai pakrauta priekaba, galime paaiškinti vartotojui, kad jis nuleidžia akceleratorių. Tuo tarpu priekabos siūbavimo valdymo sistema, svarbi ADAS funkcija, jau automatiškai stabdo atskirus ratus, kad subalansuotų priekabą atgal į liniją už sunkvežimio.

Jei keliaujate nuo kalno su priekaba, galime parodyti jiems, kaip įjungti vilkimo režimą ir dyzelinio išmetimo stabdį. Taip pat galime paaiškinti, kaip sunkvežimio aklosios zonos aptikimo sistema atsižvelgia į priekabą ir pateiks įspėjimą, jei bandys pakeisti eismo juostą, bet nepamatys kito automobilio, paslėpto priekabos aklojoje zonoje. Tikslas yra parodyti ryšį tarp mechaninės ir jutiklių sintezės, tikintis, kad vartotojai sunkvežimio ADAS technologiją (arba bet kokią ADAS technologiją bet kurioje transporto priemonėje) laikys naudinga, o ne kliūtimi.

Bet kuriuo atveju vėliau bus atliktas CPVA testas.

Carl Anthony yra „Automoblog“ vadovaujantis redaktorius ir „AutoVision News Radio“ bei „AutoSens Insights“ vedėjas. Būdamas gerbiamas automobilių pramonės lyderis, Carlas pasirodė daugelyje podcast'ų ir radijo laidų, įskaitant Wrench Nation, Cars Yeah, The Car Doctor ir Brains Byte Back, be to, kaip nuolatinis bendradarbis per WHPC 90.3 FM MotorMouth Radio. Jo darbus taip pat galima pamatyti ir išgirsti 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę „Automoblog“ „YouTube“ kanalas.



Source link

Draugai: - Marketingo agentūra - Teisinės konsultacijos - Skaidrių skenavimas - Fotofilmų kūrimas - Miesto naujienos - Šeimos gydytojai - Saulius Narbutas - Įvaizdžio kūrimas - Veidoskaita - Nuotekų valymo įrenginiai - Teniso treniruotės - Pranešimai spaudai -